Rabu, 29 Mei 2013

Admit hospital...Part 1

Arrr...hari Selasa 28/5/2013 aku buat check up kat Hospital Pakar Puteri...ssebabnya blkng n tengkuk aku sakit..satu lagi badan aku kebas-kebas...mcm kena cucuk..macam kena karen pun yer jugak... aku nerbes dah....

  Dah kenapa dengan aku ni...apa yang x kena.... semua terjawab bila aku buat check up dengan Pakar Orthopedic Dr Mazwar Sofiyan...

   Dr Mazwar ni..baikla sesangat...lembut jerk dia cakap...mmg hilangla nerbes ke takut masa tu...mmg baguslah doktor ni...satu - satu dia test...dari kepala sampai ler kaki....aku kena buat x ray dan mri...mmm x sempat aku nak ambik gambo...dah sakit.. tak ingat dah nak ambik gambo hihihi....proses mri tu lama la jugak lebih kurang 40 minit....

   Resultnya....argggghhh slip disc kay cervical dan lumbar PID...apa tu...hhaha...aku sakit kat bhgian tulang belakang...

  Terima kasih pada Prudential Bsn sebab cover insuran..dan tentunya pada agen ku Alhafis n Ain...yang banyak membantu...

Haa...ni yang aku nak citer..bilik aku yang amatlaaaaaa selesa...macam bercutila pulak...bilik mcam hotel....

Ha..cantik x...aku duk kat 601 bilik mawar VIP Suite.. dan layanan nurse pun baikla sangat....tima kasih semua....
Nanti sambung lagi k..utk part 2...

Sempat pulak aku update blog yer...ni gara2 bosan duk dlm balik...mata mmg dah ngantuk lepas makan ubat...ni berguna gadget time2 cam ni...bole update apa saja huhuhu..... bye.... =D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan