Khamis, 30 Mei 2013

Admit hospital...Part 2...

Kat sini aku nak citer ..skiit sambung part 1 yang lepas.....nak dibuat citer..aku ads slip disc skitttttttt jerkk kat tengkuk dan tulang belakang....sikittt doc kata..tapi sakitnya..Ya.Allah...tak tertanggung rasanya....tu baru bahagian tulang apa kes yang aku kebas- kebas ni....

   Ok..menurut Dr Mazwar..tulang dah himpit saraf aku tu...tu sebab kaki sakit...dan untuk bahagian tangan pulak aku dirujuk ke Dr Hasnahbi Ahmad Jan..bahagian physician and neurologist... satu- satu test dijalankan....dan resultnya..ada urat gak yang tersepit kat tangan...patutla kebas2...jadi bertambahlah lagi ubat ku..huhuhu sadisss...

Sepanjng duk kat wad ni....memang berehatla kan...bila lagi yer tak hihi....mskan orang hantar sampai ke bilik...minum malam dihantar..surat khabar di bagi...memang syokkk...tapi yang tak bestnya kena makan ubat..uwwaaarrrr..benda yang paling aku tak suka...

Haaa ni gambo gambo yang aku makan masa kat wad...sedap tak hihihi....tu jer yang sempat aku snap..yang lain dah masuk perut baru ingat....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan