Khamis, 30 Mei 2013

Admit hospital..part 3

Sedih duk spital lama2 ni....teringat kat anak-anak tersayang....Terima kasih banyak-banyak pada suami yang amat penyayang...yang banyak berkorban untukku...jaga anak-anak dan berulang-alik menjenguk ku di spital.....bayar bil..huhu..walaupun yang lain2 insuran cover...sebab bilik istimewakan..yang penting suamiku nak aku selesa....top upla skit...

Aku duk spital 3 hari 2 malam...memang percutian yang best di kala cuti persekolahan ni....hehehe maklumla .bilik cantik..duk sorang pulak tu...layanan lak memang best....bilik semua best bayaran pun semestinya best jugakkan...ngeh ngeh ngeh...

Time masa untuk discharge...kena tggu final GL dari insuran ok...jadi lepak2 lah dulu dalam bilik... sekali nurse anto ubat..mak aiii banyak ko... appointment pulak berderet untuk 3 tempat yang brbeza..memang kena ulang aliklah jawabnya....

Akhir sekali..aku meangucapkan terima kasih pada semua yang membantu aku masa kat spital..terutama pada suami tersayang , anak-anak tercinta, para doktor, nurse yang membantu...bantuaan fisioterapia...dan semua kawan-kawan yang datang melawat dan yang mendoakan kesihatanku ini.... Sekali lagi terima kadih banyak-banyak kepada Alhafis yang rajin datang ke wafa yang banyak membantu urusan dan juga terhadap Ain yang banyak membantu walaupun hanya berwhatapss..hehheheh... tima kasih juga untuk manis dan lon yang datang menjenguk...hheheheh.... kalau tgk orangnya ok jerk...tapi leher tak boleh gerak tolong....huhu

2 ulasan:

  1. Assalam sis..mcm mana keadaan sis sekarang? Apa rawatn yg dijalan kan ketika di hospital? Buat pengatahuan sis saya juga ada slip disk pada L4/L5 sejak setahun yang lalu.. Sakitnya amat la tersiksa....Kalau tak keberatan sis boleh kongsikan pengalaman @ tips apa2 yg berkaitan...terima kasih...AmiraSuriati87@gmail.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Maaf puan, saya lambat reply msg puan, alhamdulillah sekarang saya ok.. cuma kena jaga dari segi pergerakan, poster badan. Tak boleh angkat benda berat2 sangat.

      Padam