Ahad, 2 Jun 2013

Pain killer....

Arini..dah kali ke3 aku tgglkn painkiller....sakitnya..rasa panas jerk kat belakang ni....nak sambung makan ke tak ni...berbelah bagi...pulak tu aku risau sebab masih menyusukan Idlan...aduiiii...Ya, Allah tabahkanlah hambamu ini menerima dugaan mu Ya Allah..

Pergerakanku agak terbatas sebab Idlan pun dah tak boleh nak dukong...sabar yer sayang...nanti ibu baik ..ibu dukong bawak jalan2... harap2 lepas sesi fisioterapi kuranglah sakit yang kurasa ini....InsyaAllah..mudah mudahan... memang aku kena berulang ke Hospital..appointment fisioterapi lain appointment ngan doktor pakar tulang lain..ngan appointment ngan doktor pakar saraf lain... huhu.....apa pun..sentiasa ceria.....

Sib baik ada suami yang penyayang...dia ambik alih semua tugasan...padahal mmg aku tak buat pon sebelum ni hehehe....kweng kweng kweng... suamiku yang melayan anak-anak, memasak, kemas baju...semualah...

Satu-satu aku google apa kandungan ubat yang ku makan...arcoxia,myonal,mythocobal huhu...lycra...mcm jenis kain pun ada gak huhu.. bak kata Seniman P Ramlee dalam filem Pendekar Bujang Lapok... "COBAAN...."

Matapun dah mengantuk dek makan ubat.... duduk lama x selesa..baring x selesa semua serba tak kena..hanya insan terpilih yang menerima ujian dariNya...Mudah-mudahan ia dapat menghapuskan dosa-dosa kecilku....Amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan