Isnin, 3 Jun 2013

Pusratu

Pusratu...apa tu pusratu...first time aku dengar..Pusat rawatan tanpa ubat...boleh menyembuhkan penyakit-penyaki tulang, sendi dengan teknik urutan guna siku....haa camna tu... terima kasih aku ucapkan pada kawan-kawan yang banyak memberikan tempat rawatan alternatif...untuk slipped disc... insyaallah nanti aku cuba mana yabg sesuai..tapi adushhh takut tak tahan sakit... kakak ipar aku pun ada sarankan tempat berubat di Beranang..kat mana tu.... ada gak yang kat Penang...memang kalau tengah sakit kita akan buat apa saja....mudah mudahan Allah permudahkan usahaku ini... tapi serius..mmg sakit kalau slipped disc ni..aku paling x tahan tang tengkuk..sebab tu yang bnyak pergerakan..pinggang wat masa sakit ni bole ditahan lagi....

Aku habiskan satu- satu dulu rawatan...try abiskan fisio dulu..nnti cuba yang lain.... dan mempraktikkan poster badan yang betul...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan