Selasa, 13 November 2012

Concert n Graduation Day Tadika Nadi Permata

Tadika Nadi Permata telah adakan concert n graduation day di Pontian tahun ni....Anak ibu dah abis sekolah rupanya.....tahun depan dah darjah 1....besar dah anak ibu... Pada hari graduation day ni bnyak acara Isyraf ambil bahagian.... Boleh tahan gak anak ibu menari...huhhuhuh... Kesian Teacher Aishah sesorang uruskan budak budak ni salin pakaian dan costum baju.... Sib baik ada Pn Irma n Pn Aina.... Aku ??? Napa aku tak tolong..... Bukan aku x nak tolong... Aku sendiri fenin kepala nak jaga Aliya ngan Idlan bergerak sana sini tak nak duk diam....huhuhu.... Banyak gambar yang ayah Isyraf ambik... Tapi x sempat aku nak upload.... cuma gambar ni jerla... Gambar Isyraf pakai jubah... Moga terus berjaya anak ibu.... Tahun depan dah darjah satu.... Makin mencabar dan semua kena berdikari dan buat sendiri....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan