Ahad, 18 November 2012

Durian Crepe n Pavlova

Bahang Durian Crepe makin terasa....terasa kehangantannya..... Hahha... Dari mula mula teringin nak mkan..cuba buat sendri...member suh watkan....member member order....sekarang alhamdulillah ramai yg order..Dc ni... Dari cuma memain ...jadi bebetul lak....adushhh..terasa letihnya...siang kije lain...at umah kije lain....umah tok sah kata la...dah mcm kilang durian...hahahabagahahahahah.... Tapi seriously aku bukan nak niaga sgt..tapi sebb aku suka...aku rasa seronok...bila masak2 ni...memng la penat...tapi rasa puasss......kih kih kih...

Member member yang kat batu pahat dah 2, 3 orang tanya bila nak balik BP.....nak aku watkan DC untuk depa semua...huhuhuhuh....aku makan ke x.?????....aku ni buat jer... Mkn boleh kira...... Bila sendri dah hadap hari2... Tak terliuq dah....huhuhuhu camtu gaknya. rasa tukang masak tu kan...
Mm... Tula..citer citer aku t DC ni...nak sedap mmg kena guna doyan mahal... Tapi doyan mahal bangkrap ler... X balik modal nnti huhuhuhu....






Tiada ulasan:

Catat Ulasan